inga ord

shoo älsklingar !!
sitter här och jag vet inte hur jag mår !!!
du hade lovat, du hade lovat att aldrig mer att du skulle falla tbx men de gjorde du och det tog inte ens lång tid !
varför kan du bara inte hålla det du har lovat jag hade alltid trot att du skulle faktist förändras och bli en bättre person men så hade jag fel !!
jag ångrar den dagen då jag såg dig så besviken har du gjort mig hoppas att du är glad nu.
okej fine du behöver inte kontakta mig längre och jag tänker inte häller göra det!
man lär sig av sina misstag men du lär dig aldrig och tack för allt du har gjort åt mig men du gick övergränsen du fucka din chans hoppas att du är glad..... jag ångrar att jag äns satte min fot i din gård !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0