me,myself & i <3

shoo bloggen va änder yaa !!
ni undrar säker vad jag gör uppe på de här tiden men jag väntar på roos som vanligt är det jag som ska vänta.
Jag försöker förbättra min tålemod men det är så jävla omöjligt just nu hatar när folk skriker tbx när man skriker även om de inte har någon anledningar shiiit vad jag är tjock irriterad just nu men jag behöevr en cigg som jag inte har att röka sen boom lidia är glad oh en dag glad en dag ledsen en dag irriterad vill kuna vara glad hela veckan fastän det är omöjligt för min del då.
men jag vill inte alltid vara den som har fel jag har faktist fel men jag öppnar inte min käft bara för att inte få dig att tappa hackan för jag har så mycket på hjärtat som ingen känner till och inte kommer känna till häller.
håller det för mig själv igen och ingen förstår mig jag vet kan vara lite svårt och hantera ibland men sån är jag..
så fuck allt och alla jag har slutat att bryr mig från och med nu skiit i man tänker så mycket på andra att man glömer helt bort sig själv men från o med nu ska jag änka på mig första innan jag tänker på andra !!!
det låter inte som mig men aja livet går vidare även om det inte känns som de ibland !!
Treat your woman right, or some other man will

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0