next time , make it hurt bitch

godmorgon sötnosar vi vaknade visst upp maj den 22 som jag sa men konstiga saker håller på ske men men
ska berätta lite om vart jag har varit, har varit hemma för det mesta för jag inte ha orkat gå ut eller har varit med morsan och luffat ut <3
igår så vaknade hela huset vid 12 och sprang en snabbis till centrum och handla allt hade 90% fet i sig men som om jag bryr mig men men sen bestämmde vi oss att dra ner till heron city och käka på pizza hut ohh de har de godaste pizzan någonsin <3<3<3
åt min plus alla andras en sån tjockiis men sen ville älsklingen dra ner till gymmet och gymma så jag och mamma plus min lillebror gick på bio vi såg pirets of the carabians 3D och den va hur bra som helst kolla på den nu nu nu!!!
,,,,,,,,,,,,
men sen så kom vi hem mamma  gick på sin tjejmiddag oc jag satte hemma medmin bror sen kom min älskling och vi bara chilla med livet väntade på vår död som alldrig inträffade !!!
men men peace orkar inte blogga mer så avrundar inlägget med ett ajdeeeeeeh !!<3
hmmm ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0