Smiling at the bitch you know hates you

shooo älsklingar !!
sitter här med orangt hår efter jag har blekt mitt hår mina pengar räckte inte till en ljusbrun hårfärg så får vänta tills imorgon om inte ska inte ut från mitt hus jag lovar er!!
men men sitter här och får sån där hickor spm mamma säger nån måste snacka skit om dig då och de känns som många gör nu för tiden men men do i look like i give a fuuuck !!!
folk är inte sig själva nu för tiden, försöker ändra sig och smälta in men de fett synd eftersom  man förvirrad på sig själv gud jag kan bara garva åt såna människor !!!
men men jag är så självupptagen bryr mig inte äns om andra som leker nåt de inte är !!
ja har färgat min brors hår oxå så jag inte blir den ända oranga i huset men han älskar sitt hår medans jag sitter och gråter över mitt men men !!<3
nu ska jag gå ner och fixa en och annat sen ska jag sitta framför tven med chips och andra goda saker i famnen medans jag väntar på mamma & min älskling de ska komma hem tsm efter de har planerat att träffas i t.c eller nåt känner mig utanför :(
ska bara fixa vattenpipan först kom jag på måste fylla mina lungor med röööök :)
mitt hår ser ungefär ut så för tillfället tills jag sätter lite färg på skalen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0