don't worry .. be happy

SHOOOOO BEBIIISAR  <3
har haft en trög dag gjorde igen speciellt städade huset från början sen åt vi mat sen började jag fixa mig<3
chillade med killarna ett litet tag sen kläde jag på mig och drog till skärholmen för att köpa ett par converse för jag inte kunde beställa air max skorna.... men när jag kom framm till footlocker mina ögon fastna på en air max och
den ropa på mig tro mig så jag var bara tvungen att köpa den .. har villat ha skorna länge och nu har jag dem <3<3
happy ...sen så köpte jag en helt vanlig svart leggins för jag råka spilla klorin på mina andra och dem blev bruna ..men idag var en katastrof dag iget går som det ska :(
så ser mina älskling skor men den blev ful på bilder alla färger syns inte-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0