buuuaahahahaha

shoooo bebisar !!
sitter här och äter min älskade paj och sprite som får påfylling varje 5 min är hugriiiiig jao<3
men iaf igår va älsklingen med mig och vi chilla kolla på tv och skit ni vet sen jag vet inte ens vad jag säger men hade min första piano lektion idag och de gick tjock bra är glad me mitt val imorn har vi jobbiga lektioner orkar inte så där .. men måste gå på lektionerna annars ni vet vad som händer ... no money .. jag döör ... men men har bara lust att göra nåt stort fest eller sånt skit för känner på mig att jag måste släppa loss brorsor och passa på gå till tandläkaren och läkaren innan man har fyllt 18 .. passa på allt som e gratis för mindreåringar hahahahah <3
sån sjuk humourjag har och jag ler ofta så mina tänder krokar mot allt -.-
buuuuuu har tråkig somebody shoot me !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0