don't you know that i'm loco

shoooo hetisar !!
har inte bloggat på länge men har varit uptagen under helgen det är därför och nu vill ni ju veta vad jag har gjort va ??
jooo på fredag så var mamma sjuk så hon kom hem tidigt från jobbet och då gjorde jag lite mat åt henne gav henne medicer och sånt och hon mådde bättre så vi bestämde oss att gå på nån resturang så hon tog med sig sin kompis och älsklingen ringde mig och ville träffas så jag sa till han att komma till skanstull och vi gick före än honom så de beställde men jag väntar så klart på min älskling som inte hittar till resturangen och han gick runt hela skanstull och hamna i medborgar platsen .. till sist blev han arg så jag gick för att möta honom och hämtade honom till resturangen och btw det var en ethiopisk resturang den var så mysig älskar stället men sen så gick mamma och hennes kompis så jag och bebis stannade ett tag chillade sen vi gick hem mådde inte så bra :(
och de var min fredags kväll och på lördag så möte jag upp shirin först i kista sen väntade vi på beri som skulle komma då gick jag från shirin och väntade på henne utanför efter några minuter skulle vi in igen och de fyllt med snorungar .... och nån jävla kändis skulle komma asså fett synd men iaf efter de vi chillade lite och taggade på bio vi skulle kolla på "jag saknar dig" den var fett bra och sorgligt men i vissa stunder jag och berii kunde inte sluta garva folk de gråter vi dööör av garv för den var roliiiiiig men sen sa jag till min morsa att jag skulle sova över hem hos berii så de blev så vi taggar hem till berii hade våra stunder och idag hade vi de bara mysigt lite latta men iaf ni vet en sån där chill dag dåså men nu är jag hemma i mitt rum helt dött byeeee !!!<3
tagen för en min sen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0