...

godmorgon bebisar !!
vaknade för ett tag sen och ja bara för att lämna min ängel på dagis .. vänta skola menar jag !!
jo sitter häär hemma nu och letar efter en film som jag kan kolla på..
juste ska berätta en sak igår så knackade ett gäng på dörren då gick jag för att öppna och precis när jag öppna alla log fett glada dem ba vi ska kolla på huset jag baa ööööh va ?? dem ba aah vi ska kolla runt jag tänkte tusen tankar på en minut jag ba ska vi flytta eller va säger dem sen dem ba det är väl rätt hus nr 33 jag ba nej ni har kommit fel sen så log dem igen undra vad dem va lada över allihopa men men le åt allt !!
juste på tal om le åt allt demi more som snart är 40 år och ser ut som 25 hennes hemlighet 'r att vara glad hela tden då ser man inte äldre ut vaa undra om det funkar .. men men finns inget att kolla på tv ska nog kolla på shane dawson <3<3
peace ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0