punkt ..i'm like wtf !

shooo landadadorf s!!!
nej seriöst har varit i skolan i dag som vanligt (önskar den brann upp eller gick under) nej men sen det va en KNAS dag jag och beri knasa runt hela stället .. imorn de kommer vara värre för jag har lust för de !!
kom hem nyss och städade diskade och sånt och mamma ligger på soffan frågade henne vad jag skulle äta men hon sover hon vet inte ens vad hon säger och jag fattar inte vad hon säger så är typ hungriiig måste ätaaaa nuuuu !!
sen skulle jag kolla på en film men kvalitet sög så skit samma ska bara fixa mina naglar för de ser ut som missfärgade naglar knaaaaaaas .. är på humör idag den som förstör den.... fortsätning följer !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0