put a smile on your face

whats up bitcheeees !!
jo oo sitter här med blöt hår och jag venne vad .. nyduschad och allt.
idag så har jag inte gjort mycket förutom jag och dado var i skolan tråkiga lektioner - roliga lektion .. fanns inte ärligt talat sen efter skolan gjorde vi kaos asså gud inga ord syster  vi dog av garv sen både blev helt döda som om nån sög ut all energi så vi var tvungna att röra oss framåt sen så kom jag hem kollade på en film sen plötsligt va huset fylld märkte inte så mycket för jag va helt inne i filmen !!
men sen så lagade mamma mat och vi åt sen så har jag bråkat med mina bröder eller inte bara dem med allt och alla är fett irriterad .... jag har varit irriterad i dagar men försöker göma bort de men nu har jag fått nog orkar fucking inte mer hela jag bara rasar ner .. varför ?? det var en bra fråga för det är bara på sån där kännslor jag bär kanske ÅNGEST  eller vad det nu kan vara blandade kännslor så vaknar på fel sida varje dag hur jobbigt är inte de ..
plus så gillar jag inre prata om mina ångest attac för jag får dem ofta och jag vet inte varför de jobbigt som fäään men som om nåt i livet inte är jobbigt kärlek är jobbigt skolan är jobbigt det är jobbigt hemma det är jobbigt överallt det är bara att stå ut med de !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0