baby i like it..

nu ska jag avslöja några saker om mitt ointressanta liv, det är entligen en onödig fakta men har tråkigt så kör bara !
1, sover alltid med lampan tänt- jag erkänner att jag är hatar mörkret för
jag ogillar att jag inte kan se nåt i mörkret & det känns obekvämt bara..
2, Jag kan inte vara arg- Det är inte så att det är omöjligt för mig att var arg
det händer ibland men varar inte så länge
3, Är sjuk för det mesta - jag är förskyld ganska ofta och kan vara smittad på en sekund
irriterande men sånt är livet :)
4, Hatar att uprepa - det spelar ingen roll om det är jag som uprepar eller någon annan
jag blir irriterad ändå ..
5, Kollar på en film innan jag sov - Det här är de löjligaste jag har gjort för att under
sommar lovet var jag kär i filmen "i rymden finns inga kännslor"
så kollade på den innan jag sov typ i 2 veckor i rad
6, känns knstigt när jag gråter - för det mesta gråter jag länge och
när jag vaknar på morgonen är mina ögon svullna
och då kan jag inte stirra på en sak länge utan att bli tårögd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0