jag vet inte vad jag ska skriva...........

ohhhh mådde bra hittills, jag får ont i hjärtat det är bara för mycket (jag kan vara den dummaste personen i hela världen ibland)
och kan inte ta ansvar för det jag gör och har gjort!!
blir så fuckin irriterad på mig själv och precis när jag trodde att jag hade hittat balansen över mitt liv vissa det sig vara helt tvärtom och jag försöker verkligen men ingen fattar vad jag behöver gå igenom och det är för mycket på en gång och jag vet inte hur mycket jag klarar av.
så många grejer som kmr tbx, saker som jag har försökt att glömma skit länge nu men de kmr alltid tbx och kmr ihåg alla människor som gjorde och orsakade alla smärta jag bär men nu ska jag släppa iväg de för det känns som om det läggs på mer och mer problem och jag kommer att bli galen.....jag gör alltid nåt fel och allt är mitt fel(vad är det för fel på mig) jag förstör alltid nåt bra.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0