i mina ögon är du perfekt

shooooz älsklingar va händer ?
det har varit en väldig intressant dag för min del lite privat efter som jag har rätt för det men annars de va en väldigt sorgligt dag men nu mår jag bättre efter allt eftersom jag har min älskling vid min sida <3
men orkar verkligen inte med skolan sjöng för lärarna idag och de gick väl bra eftersom jag inte blev nervös för första gången lägg inte öga mashalla <3
sen de har bara varit katastrof kom hem saknaden efter min man var enormt och nu sitter och äter chocklad ensam!
och nu sitter jag chattar med min sötsak <3
imorgon de blir en ny start och frächt är på bra humör o allt så det kommer bara bli knas med sis dado brorsor jalla <3<3
jag&min älskling !!
älskling du gör mig lycklig
du finns alltid där för mig
du får mig att tappa andan
varje gång jag ser dig le får jag gåshud
varjegång du säger jag älskar dig ler jag inombords
jag&du hand i hand
förevigt <3
älskar dig bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0