i call it löve

shooo mannen <3
mamma är hemme och elyas tagga typ för ett par timmar sig har gav mig ett rktigt huvudvärk eller jag hade det eller hafft hela dagen snart tog faktist en alvedon här om dagen och det verka inte hjälpa mig ett dug blev bara lite mer snurigare men det där kan bero på min blodbrist men annars jag vet inte vad jag ska göra utan att sova :)
mamma kom hem utan mina mediciner idag men hon lovade att hon skulle ta med sig de imorgon och hon lovade även att köpa min airmax om en vecka eller nåt men nu när jag vet att jag kommer få de jag vill inte ha de vill ha något annat ist för det börja bli sommar och då kan jag väl ite gå runt med de i sommar annars lär de bli mycket fotsvät hörredu !!
men men nu ska jag försöka ladda ner en film som jag kanske kan tipsa er om sen så ska jag och mamma sitta och kolla på den medans vi fetäter oss <3
jalla puss puss <3
jag och mamma i taditionella kläder bättre bild kommer snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0