2011 here we come..

shooo mina wannabe's!!
det är 2011 som sakt vi dör 2012 så passa på att göra det ni inte har gjort innan, på tal om det folk festade som om det var deras sista dag igår!!
ja, juste ska berätta hur jag har haft det igår och kan bara säga en sak det var en grym kväll på riktigt!!
Först så var de tid åt släkten och sånt där man satt och "bomba" lidia huvud och attackera hennes mage med den starkaste maten någonsin.
MEn sen började de tiden rinna ut och snart va det 00.00 och då samlades alla (glömde öppna "champagne") man öppnade var sin öl istället jag hade min "fanta" flaska som ett fyllo men vi skålade iaf  och gjorde typisk nyårsafton grejer sen hade alla sina egna planer så en efter en började försvinna då var jag ensam i huset och väntade på "the love of my life" han kom typ vid 1 tiden då hållde på att kolla på en mysig film då fick man ta om den och kolla den med han ist:)
vi chillade hade kul öppnade vår egen champage och hade vår normalaste konversation någonsin och betee oss normala som man ska !!
sen fick han sin nyårsafton present och enligt han så älskar han den (köpte en d&g perfymen) som han sa att han ville ha en gång i tiden men sen snackade vi om mycket garvade åt varandras torra skämt sen skulle vi villa i 5 min men så däckade vi istället (så tror jag att det var eller?) nej vänta klockan var typ 3 så vi skulle somna och jag kunde inte sova för han tog hela "platsen" nej skoja men vi däcka sen när vi vakna så orkade ingen av oss gå laga mat så vi satt där men våra tomma mage och vi ska inte snacka om min för man tror att det är 3de världskriget som pågick där inne:O
men efter ett tag så gick han och då var man tillbaka i verkligheten och fick städa undan allt som vi förstörde igår fick lite hjälp oxå:)
och fick höra att älsklingen hjälpte mamma med att bära grejen ända hit och hon tyckte att det var jätte snällt av han(fick höra att hon gillar honom på köpet) det betyder ju mycket för mig men beri står fortfarande på mammas favo lista!!<3<3
föresten gjorde sötsakens blogg header lite snabbt tog 2 timmar men hade ju rast i mellan då man åt sin pizza ifred(de va så gott <3)
men nu läste jag beris blogg och blev rörd av inlägget för jag har råkat ut för samma sak men jag kom på en sak att när alla i omgivningen fråga varför jag gjorde det då hade jag inte en bra anledning varför jag äns börja göra det och nu är man fast och försöker hitta vägen ut!
mitt nyårslöfte är att jag ska SLUTA och den här gången står jag för det jag säger och det är inte för din eller din skull utan för min skull och jag känner själv att det är okey att göra det då och då men inte varje dag och varje rast, att göra det får inte saker att bli bättre man gör bara saker värre och värre för sig själv!!<3
men nu slipper vi de där och säger kärlek till de som förstår vad man behöver gå igenom men ni andra FUCK YOU!!
http://dadoo.blogg.se/
http://dadoo.blogg.se/
SÖK PÅ ÄLSKLINGEN BLOGG TYCKTE ATT DEN VA GRYM IFALL NI INTE TYCKER DE"FUCK YOU"!!
men nu bjuder jag på en bild som jag ska leta efter i ett år!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan snygg header gjort den själv ? :)

2011-01-02 @ 09:43:34
URL: http://petrasplace.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Önskar dig en trevlig dag och hoppas du får en fin start på det nya året! KRAM

2011-01-02 @ 14:12:16
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0