i wipe my hair back and forth

shoo bitches!!
sitter här efter en stressig dag och en katastrof fast samtidigt en bra dag.
har inget för tänkte komma på vad jag skulle skriva men jag glömde bort men juste ni vet närjag inte har nåt för mig ibland då brukar jag leka med mitt hår och den är inte lika lång längre så jag kan inte göra de och juste jag tror att jag ska färga om mitt hår för att jag saknar mitt hår så så så mycket:(
ångest på gud men när man tänker det är också fint att ha kort hår men grejen är de passar inte mig kanske för att jag inte är van vid kort hår!!
har aldrig vågat klippa mitt hår så där kort kort även om jag tycker att de är fint och jag tänkte bara säga r.i.p. mitt älskade år för det va för exakt eller ungefär för ett år se jag färgade och klippte för första gången av alla de där 5 gångerna jag klippte mitt hår<3<3¨

saknar bara mitt hår de va allt :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0