This is how I live

SHOO ÄLSKLINGAR LIDIA HÄR !!<3<3
kom nyss tillbacks från skolan mitt hjärta slår fortfarande så snabbt, för som sakt jag skulle sjunga för klassen.
Jag va typ näst sist för jag va så nervös men de gick typ så där, hade vilat sjunga om den men va ska man göra.
skulle träffa baby booh idag men det blev inte så :(
minela äskling fyller ju år(gratttiiiiz sötsak) måste verkligen fucka ur utan att dricka (man kan faktiskt)
men nu ska jag gå handla med mamma först sen fixar jag mig(inte överdrivet)
sen går jag ut möter Alvin och gänget sen köper jag en pac (behöver den så..)
men nu ska jag äta först så att man orkar dansa med guzzarna.
ha en trevlig fredag mina katter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0