-.-

Är du kär just nu? - JAAAAAA HEL YES!!!
Har du någon kille just nu? - har den bästa mannen <3
Har du dumpat någon? - ja
Har någon dumpat dej? - aa det har hänt
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - aa då tider man inte tog saker på allvar
Vem kramade du senast?-
det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - fan skulle ha dödat honom sånt är inte okej ??


FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? -ja det kan man säga
Tar kort på dina bröst? - nej vem gör sånt 
Använder foundation på läpparna? - nej asså va e de här för fråga bre
Super dej packad varje helg? - nej nej och neeeeeeej
Du har kysst en tjej? - fään basted .. nån gång
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - aa jag palttar håret men jag har inte fjortis frisyr :O
"Ditt hår e knallblont? - hahaha nej men den ska vara under sommaren,

du springer efter killar och frågar om du är snygg- nej behöver inte äns fråga förstår ni väl

du hånglar med vilken kille som helst- nej nej vill bara ha min mans suger lips

du har tunna kläder på dig- näää har normala kläder !!

festar hela tiden- länge sen jag gick festa de kan vara typ för 7 månader sen walla

Vänner & Livet;


Vad vill du bli när du blir stor - vill bli någon som nån kan se upp till
Hur vill du dö - är rädd för döden vill ej döööö
Vem av dina vänner är mest lik dig - random sätt beri e fett lik mig eller wannabe mig
Vilka får dig mest att skratta - ingen knäcker beriis skämt, får kramp i magen bara jag tänker på de
Vem har du känt längst (vänner) - beriih & shishi
Vem är blygast - ibland kan det råka vara "jag"
När grät du mest - jag är kännslig så gråter a lot
om du fick välja en sak du fick ändra på: h tider då jag har svikit folk vill ta tbx de för ångra mig som fäään

Har du någonsin Varit kär - aa ÄÄR DEEEET NUUU !!

Blivit dissad - det har hänt..
Rymt hemifrån -nää har faktist inte gjort de
Skolkat - aah när jag inte orkar
Tänkt på självmord -  hmm näää life gose on
Sovit utomhus - aa med berii walla tider
Gråtit i skolan - ja de händer som sagt är kännslig nu för tiden
Velat bli modell - ja nää det är inte jag ..
Varit otrogen -  hmm det har hänt 
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: ja fan många minnen 
Sett en död människa -  näää och vill inte häller är cok rädd
Druckit alkohol -  jaha 
Använt droger - nej har inte testat häller 
Ätit sushi - en näää har alldrig hafft modet att testa 
Varit på scen - aa det klart :)
Snattat -  det har oxå hänt då man var liten man ville testa allt
Retats -aa men de gör väl alla
Blivit nerslagen - nä av min bror kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0