breaking news !!

SHOO BLOGGEN HETER LIDIA OCH ÄR SJUK BUUUU :(
aah börja känna på mig att jag börja bara bli svagare och svagare .... kanske för att jag har stått i köket i timmar och försökt göra pizza plus paj åt skitungen för han är sjuk tydligen så har har smittat mig oxå då är vi två!
nej men idag i affären jag och han dör av garv bara jag tänker på de men de e så att vi gick t ica för att handla och sånt  sen så hamna vi på mjöl avdelningen och det tog 10 min för han välja en mjöl för han trode att alla var olika allt va grönt och likadant men iaf sen hamna vi på puddig avdelningen och han är ju kort så han ville ha den som är framme och jag tog den sen den fanns nåt där bak när jag tog ut den var den en stor puddig och de  va de sista så jag tog dn sen börja hanbölaa från ingenstans omg alla kolla på mig shiiiiet jag ba eeh snälla tyst !!!
men nog med pinsamheterna ...... breaking news jag brände inte ner köket eller mig själv !!
de blev en assgod pizza plus paj så gott nu ska jag dricka cola den kommer sitta fint!!!
men ni får ha de så fint jag kanske updaterar efter de här oxå men vi får väl se <3<3
nöj er med en gammal bild, tills jag fixar min internet på min data !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0