diva+diva= bitch

shoooo
sitter här helt död nu när beri har gått, måste hinna städa huset och plugga lite för jag ligger bara "lite" efter.
Det går knas i skolan nu när jag struntar i plugget och så.. måste kämpa för att ligga när jag vill ligga.
lärarna har börjat märka frånvaron och försening skolarbete och sånt om mamma får reda på det då är jag DÖD bokstavligen.
läntar tills imorgon då älsklingen kommer tbx från Egypten och ja, jag hörde om det där katastrofen på nyheterna blev fett orolig men han är i goda händer.
jag kan verligen inte skriva ifall det här var en skolarbete ellr nåt jag skulle ge mig själv ig rakt ut men som sagt
MY BLOG MY RULES!!
SJUK SYSTER SJUK BROR MEN NI FÅR EN NOEMAL BILD DOWNSTARES
hahahahah kolla på min näsa :O
skoja lekte lite med bilderna
lite normal får man väl vara !!

Kommentarer
Postat av: Miriam

Hahahahahahahahaha! Skiitroliga bilder! ;)

2011-02-01 @ 22:17:00
URL: http://diamondgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0