hmm en vecka kvar!!

shooo älsklingar!!
vaknade med ett leende på läpparna .. saääjk hatar att vakna på morgonen speciellt när mamma väcker mig!!
har en stensäker väckerklocka och det är min mammas "LIDIA VAAAAAKNA"  men iaf vaknade runt 8 utan mensvärk och jag har aldrig blivit gladare men sen så lämnade jag och mamma min lillebror på dagis sen vi hade möte så vi fixade allt sen tagga jag till skolan fett onödigt för gick ändå bara på en lektion :(
annars luffade jag i kafeterian men sen efter de gick vi till fridemlan för att träffa shirin sen efter de vidare till kista och efter de hem till beri och chillade med vp tog massvis med bilder men lägger upp de så fort jag får de <3
men sen på väg hem till tåget snckade med shishi saker som skulle redan ut och måste verkligen förbättra mig <3<3
men allt är som det ska man lär sig av sina misstag & jag har verkligen lärt mig mina men nu har jag inget liv utan tråk så ... och min högra öga har blivit handikap kan inte se nåt :O
måste sluta använda handikapa linser och dags att skaffa nya fucking linser !!!
men nu ska jag sova, äta eller dööö!!
peacce !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0