hmm..

Alexandra (alexandra.reichert.blogg.se) om ask me!!:
vad är det roligaste med att blogga?
sv:- det roligaste med att blogga det är att skriva alla min känslor när ibland när jag inte kan ta ut det på någon och att få alla söta läsare även om jag bloggar mest för mig själv, inte som alla andra som bloggar för att vara känd som "kissies".
Anonym om ask me!!:
vrf började du blogga? =)
sv:- jag började blogga för en kompis kapade en blogg till mig och sa att det var roligt och sånt men sen fastnade man helt enkel det blev nästan som en rutin, att man vaknar äter frukost sen blogga sen klä på sig och ut :)

Winta om ask me!!:
Har en liten fråga faktiskt, vem är din kille? ;)
Och hur länge har ni vart tillsammans?
Puss! ;)<3
sv:- Min kille's namn är hemligt och förblir hemligt..
men vi har nästan varit tillsammans i 2 månader och 2 veckor eller nåt men för att vara exakt då det blir 3 månader den 20:de!!





Kommentarer
Postat av: Ramon Santiago Gonzalez

Hej tung blogg! kolla in min www.mulattboy.blogg.se :)

2011-01-12 @ 15:15:11
URL: http://mulattboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0