how could you

shoo shoo sitter här med cp ögon för jag inte har sovit bra ska straxt gå in och ge min varma säng sällskap på tal om sällskap fan vad jag saknar min älskling det känns som om vi inte har träffats på en vecka eller två men det har bara gått 2 dagar.Han ringde mig idag och jag ville ringa tbx men fick inget svar både gångerna men sista gången när jag skule klicka då hör jag en röst men dt var för sent så försökte ringa om men pengarna var slut, och han blev lite sur när han ringde för det var tydligen hans mamma som svara och jag la på(inte med meningen) gud vet ni vilken fitta jag känner mig som nu :(
men jag hade en trög dag idag men igår det var knas.
efterskolan så tagga jag till skolan och chilla i kafeterian hela dagen sen tagga jag och beri till kista vi chilla och kampade där,orkade inte hem så inbjöd mig själv hem hos beri sen vi rökte vp och allt chilla ..tills mamma ringde och sa att jag ska börja rulla mot alby och då fick man gå och träffa folk man inte har sett på länge hade en relaxetion time ni vet hade kul kul tills kl 1 men det fanns ingen tåg så man fick sova över där!
världens största misstag!!
Black and White Photography Hand Heart Beach SandBlack and White Photography Hand Heart Beach Sand




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0