housewife

shooo sexiiiiis sitter här och väntar tills min nagellack torkar!!
kom precis efter tvätt stugan tvättade massa skit är helt utmattad just nu ska bara blogga en snabbis sen så ska jag hoppa in i min varma säng själv !!
juste på tal om min säng kunde inte sova igår de va ass varmt vände kuden mins 50 gången för att få den kalla sidan !!!:O fick de ja vous (stavning) ethiopien då jag låg helt död för de va så himla varmt :)
imorgon så blir de utgång skriver lite kort om min dag då på kvällen närjag kmr tbx <3
de blir kanske några bilder vem vet ... men aja idag har jag suttit hemma känt mig som en hemma fru ite en sån där sexig som ni alla fick i era tankar (host) nej men utan smink afro hår buffiga kläder utan smink så den bilden ska ni få i huvudet, men nej de va en ganska chilldag chillade med grabbarna här hemma vi kollade på några ethiopiska filmer och sen blev de ba chill med snacka och sånt :)
hataaaaar de här med killar och shiit att du ska sitta och slappa medans tjejer jobbar arslet av sig .... respektlös okej vi säger att hon är mamma ledig då kan man laga mat och fixa huset av den tiden man har kvar men om både mannen och frun jobbar och de kmr hem och det är on som lagar mat medans han sitter då kan han suga min kuk han ska hjälpa till båda ska delta mycket för de finns inget som heter jag är en kille du är en tjej om du tänker så kom alldrig nära mig igen tjejer ska inte vara slavar de har lika mycket rätt som killar att göra va de vill !!!!!!!
blir så jävla irriterad på killar som tror att de automatisk är bättre än tjejer bara för att de har kukar!!!! :@
min åsikt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0