vart tog kärleken vägen ?
de synd om dig på riktig hur du har förändrats genom tiden även om du inte märker de !!
Det är inte så att jag är sur eller nåt men tänk själv om du satte i mina skor hur du skulle ha reagerat och de är inte äns första gången du gör så mot mig på riktigt jag orkar inte bryr mig.. jag orkar inte längre ..
du kan göra exakt vad du vill för jag bestämmer fucking inte över ditt liv som sagt.
min un kanske inte säger mycket men mitt härta har massor att säga till dig.
men jag har alldrig vågat säga ett skit för du lyckas alltid vända allt mot mig, jag kan vända allt tbx mot dig men som dem nu säger
"what goses around commes around"
så jag låter bara bli allt hoppas om att du vaknar en morgon inser att du har gjort fel nångång för ingen är perfekt.
men en sak vill jag bara dela med mig du har förändrats i mina ögon så jävligt mycket och inte på ett bra sett för min del är de på dålig sätt ja ja folk förändras ju inte du lär bara känna de mer, och jag tror att jag börja komma åt ditt riktiga jg isf.
och den delen av dig vill jag att du ska ändra lite på och ta tag i dina gamla vanor.
men det va en liten del av mina tankar för mitt hjärta är fylld me skit och kan inte hålla kavr allt innen i mig så!
för att vara ärlig va fuck har hänt med dig känns inte som om jag äns känner dig längre för du kmr göra så att vi glider ifrån varandra, förstår att du har de svårt men jag kan inte göra nåt åt saken för vi inte snackar lika mycket som för så de är inte mitt fel föröker alltid frga för att fåinformation men för du bruka bara säga allt till mig utan att jag äns frågar vilken jag bruka uppskata men nu för tiden jag vet inte äns va du gör!!
men skit samma vill inte ändra på dig vill bara försöka acceptera dig!
även om vissa saker du gör & säger sårar mig försöker jag hålla allt i mig och inte tjata på dig och bara för att jag hatar tjafs blir jag anklagad för nåt annat så skiiiiiiiiiiit samma nu jag sitter och funderar ifall ajg ska publicerar de här inlägget eller inte jag låter den vara här ett tag!!
vi är inte äns med varandra längre men ooooohhhhhhhhhhhhhhhjhhhhhhh dxu gör mig fucking ****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0