Set Fire To The Rain

SHOOO BEBIIISAR !!
är på mycket bättre humör idag så ska berätta lite vad jag har gjort i fredags och vad jag gjorde idag !
i fredags så var de hallowen hela skolan blev spökhus ni tror jag driver va jag kissa på mig varje gång jag gick runt hörnet ! men jag var ju oxå tvungen att klä ut mig hallo då jag va kissie bitchäääs !!
nej men sen så taggade vi hem till beriih hämtade pengar sen så tagga vi till kista och kolla på "JONNY ENGLISH" asså jag dööööör den var så tuuuuung efter de träffade vi shiriin och andra vi chillade sen så tagga jag hem !
sen idag så vaknade jag på fel sida ville bara slänga mig själv på vägen men så blev det inte gick till kista och träffade beriih sen så var älsklingen i kista så vi träffade han och hans kompisar vi fika i nån ställe sen så chillade vi lite sen skjusade han hem oss till beriih, vi kolla på den sjuuukaste filmen så tööööng den var sen så har vi bara haft de var chill helg vi får se vad som händer imorgon .. shiiiiet fan va sugen jag blev på att festa tror att de var för 1 o ett halvt år sen jag festa shiiiiiet !!!!
men nu ska jag lyssna klart på min låt sen går jag och lägger mig XD
gammal bild.. den ända jag hitta nöj er ..

Kommentarer
Postat av: hermy såklart

sv. tack så mycket sötnos desammma

2011-10-30 @ 14:21:07
URL: http://hermys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0