.

shooooo bebisar <3
har inte bloggat på fett länge men kan börja med att säga glad alla hjärtans dag, oj det har ju redan varit!
men jag och älsklingen har inte gjort så mycket för att han var så sjuuk och varit sjuk länge och kunde inte gå ut
så jag var hem hos han tog med mig lite pressenter och chocklad hjärtor och tog hand om han<3
vi lattade tsm på soffan och hade en chill dag men senare på kvällen vi fick en spontan tanke om att perca mitt öra tror inte ni att vi gjorde de han tog fram en sån där pistol man gör hål men sen DONE!!
vi sov ganska sen han lät mig inte sova efter jag hade varit i skolan till fyra oxå!!
Det var det, sen igår har varit i skolan sen efter skolan gick jag och beri hem till henne "kollade" på en film hon kollade medans jag sov under halva filmer jag var trött som fan sen gick vi ut träffade mona en snabbis
sen gick jag hem så klart fick skjus från stan köpte mat från bredäng grillen orkade inte göra mat sen spelade vi biljard van bara en GÅNG på riktigt men sen däcka direkt efter jag hade kommit hem <3<3<3
vaknade av beriih mess hon ska komma hit snart så ska upp och duscha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0