det ödet...?


Lovar du att vara ärlig? ja !

Du heter: lidia

Smeknamn: finns många !!

Låt som när du är ledsen sörjer till: jaa du promise me- corey william

Beroende av: Min lur,data,mat,rökning..,sötasaker

Vad tror folk om dig: jag vet inte alla tror olika

Stämmer det: venne

Vad får du oftast komplimanger för: Mm personligheten oftast

Vad säger du för att imponera på någon: Jag tror inte att jag behöver göra de

Hur imponerar man på dig: behandla mig på de sättet som jag borde behandlas

Brukar du skratta för dig själv: alltid de e så jaak den <3

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: aa

Var bor du: stockholm

Trivs du där: Jaa aah

Äger du några converse: ja aah

Sprit, cider, vin eller öl: om jag måste välja då väljer jag vin eller cider

Brukar du bli för full: Nää eee du

Är du allergisk mot något: inte va jag vet ..

Hur svarar du i mobilen: hallååå -.- oftast drygt

Antal timmar sömn i natt: 6 timmar elr mer

Brukar du komma i tid: nää lyckas kma i tid

När mår du bra: När allt är perfekt

När blev du fotad senast: idag i tåget ni vet papparatzi blev de "kattigaste" bilden på mig

Hur känner du dig nu: sliten..

Vanligaste färg på dina kläder: svart, grå ,vet inte

Vad tycker du om fötter: HAAAATAR!

Vad saknar du: jag vill ha glasssssssssss, behöver tröstäta mina kännslor

Hade du en bra kväll igår: Jo då

Favorit dryck på morgonen: cola

Rakar du benen: sådär ibland

När brukar du oftast gå och lägga dig: har inte en bestämd tid ..

Är du blyg: I början kan jag va lite blyg

Sysslar du med någon idrott: Nej !

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nää tror på atraktion vid första ögonkastet

Har du spytt offentligt: Ja en gång :O

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: slappa för de är killar bra på

Är du nöjd med ditt liv: nöjd och nöjd

Är du bortskämd: skull inte påstå de

Vad gör du i morgon: ska vara i rinkeby hela dagen imorgon

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: ...

Vad längtar du till: sommar <3

Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja tack gud <3

Vad använder du för schampo: sunsilk

Hur gammal är du: 17

Tycker du om någon just nu: Ja.

Gröna eller röda äpplen: röda

Gillar du golf: Neee

Vilken tid gick du upp idag: 14 nåt

Har du sovit i din egen säng i natt: Ja vems annars ..

Har du strumpor på dig nu: jaaa

Är det okej att gråta: Ja

När grät du senast: är kännslig gråter nog mer än en nyfödd bebiis

Vad skulle du göra om du vann en miljon: venne shoppat skänkt pengarna till de behövande

Bär du glasögon eller linser: ...

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej ... bara kläderna sitter fint

Har du piercing: Ja om dem i öronen räknas

Vill du gifta dig: lite för ung för sånt antar jag

Vill du ha barn: hell yes 6 bortskämda ungar

Solar du ofta: Ne born that way

Är du bra på att laga mat: haha tycker att jag kan lite..

Är du flygrädd: Jaaaa

Hur vig är du: tror inte att jag är vig någonstans

Är du musikalisk: jaaaaaaaaa

Vad dricker du helst när du är törstig: cola !!

Vilken är din favoritglass: 88 eller magnum classic<3

Tror du på ett liv efter döden? jaa aah

Tycker du om sushi? Ne

Vad äter du helst när du ser på film: godis eller chips plus dip sen cola !!

Har du tandläkarskräck? HAHAHAHA  näää

Är du morgon- eller kvällsmänniska: ingen av dem !!

Vilken ögonfärg har du: svart/brun

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Massa gånger tvär..

Biter du på naglarna: nää

Röker - ja duuuuu

Hur ofta tränar/motionerar dunär jag går runt i skolan

Är du nöjd med ditt liv: Jaaa de kan man säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0