20 ocktober 2010

älskling!!! nu har det gått 2 månader och det känns fortfarande som om de var igår, allt har gått så fort men jag ångrar inte en sekund av de.Och vill nu att du ska veta att du är den enda för mig och ett liv utan dig är som ett liv utan syre.
jag är verkligen glad att jag träffade dig den dagen och jag kommer ihåg hur nervös du brukade göra mig då. men jag trodde aldrig att de skulle bli vi två men kolla på oss nu, kan verkligen inte se ett liv utan dig du är allt hjärtat.
du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta och det finns massor jag vill säga men de betyder att jag kommer att sitta här i ett år så det jag vill komma fram till är ..
du gör min dag , du är min sol oavsett vilken väder, du får mig alltid på bra humör när jag är nere jag ärligt talat tror  inte att det finns en bättre kille än dig hjärtat så jag vill verkligen att du ska veta att JAG ÄLSKAR DIG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0