det är bara kärlek den ..

shuuue bloggen <3
sitter här efter en galen dag med tjejerna jag vaknade typ nyss och hoppade på datan och detta är det första jag gör så klart älsklingar!!
och låt mig berätta en lång historia kort och så här var det först på morgonen fixade jag mig och började rulla till tensta då skulle mona hoppa in i min tåg men hon va upptagen så fick av av i tensta och följa med henne runt tensta, hon lämnade grejer hem sen började vi rulla till beri som var i lidl där hon kampar nej men sandra var oxå där så vi fick ideen om att hon skulle oxå följa med oss men hon skulle vara hemma först sen skulle hon komma efter så vi taggade till alby(det tog ett fucking år) när vi var framme så stannde beri och mona kvar så jag och shirin fick springa och köpa min mammas kål cola och sånt. grejen är att de skulle vänta i t banan och tvingade oss springa hela vägen dit och hela vägen tbx men när vi var där hade de redan åkt så vi chillade bara snackade mycket i tåget(stannar bara mellan mig och shishi) vi snacka om chocklad okey lämna oss!!!
sen var vi hem hos mig vi hade våran relaxetion time och vår galenitet time och det var en grym kväll!!!
sen taggar man ut för att köpa mat och då började grejer hända (man blev koko från ingensans) bråkade med några fittor:/( men sen åt vi år mat ifred som 5 grisar vi är (ni anar inte hur alla åt ser ut som om ingen av hade fått mat på 5 år) kanske för att ingen hade ätit frukost eller lunch :O
men sen taggar mat till kista hade det lite sådär men det var chill men sen tagade alla hem för att man var dööööööd :O
tack tjejer för en galen kväll big love <3<3
ni får några bilder som tjejerna tog från webb cam annars jag hittade inte min kamera :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0