håll dina vänner nära och dina fiender närmare !!

cha cha bloggen ehm tänkte vara lite fjortiiz idag!
nej men det har varit en segt dag och jag klampade på vår sköna soffa!
fick laga mat åt mig själv idag och det gick bra (tror jag)
men sen fick jag klä på mig snabbt och tagga till stan för att lämna en väska åt mamma men jag tänkte då gå hem efter det men hon lät inte mig:(
så fick stå ut med all shopping med henne och presenterna och de och det jag blev galen!!
för att vara ärligt så hatar jag "jul" för det känns som om alla älskar julen bara för man får presenter men ifall nån älskar dig då jag tycker att de borde ge dig presenter när som helst men det finns en sak som är också bra, och det är att familjen samlas hit och dit och man träffar folk man inte har sett(obs! stavning) på länge och sånt.
men imorgon måste jag gå handla lite för sent men jag räknar ju inte dagarna och hade inte mina pengar med mig idag :(
men love nu ska sitta och sura eller inte ska ha det gött med mamma peace!!

Kommentarer
Postat av: Annie

HAHAHAHH , fjortis ? ;))

Kuuligt. (a'



Allt väl?

Hoppas det!

Puss o kram // Annie (:



Kommentera gärna min blogg ! :D



Annieellenelisa.blogg.se

2010-12-23 @ 22:43:19
URL: http://annieellenelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0