long way to go

shoo älsklingar <3
Det va ett tag sen jag blogga och en viss person nämde det och jag kom på att jag inte har gjort de på länge.
men jag ska inte sitta och berätta hur min dag har varit men ifall ni insisterar, jag började typ vid 9 tiden och de va trögt morgon som vanligt men sen vad de knas efter lunchen sen sa de att vi sluade 10 på kvällen aso vem gör de (ooooooh jag som va brun blev tomat när jag fick höra de) men sen sluade vi tidigt iallafall.
nu är jag hemma och väntar på beri tills hon loggar in på king så att jag kan äntligen vinna ni vet ...
men tills ska jag snacka med älsklingen och fixa mat till mig och resten får ni fylla i själva ha de så bra mina söta älsklingar!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0