smoking weed every day

Jjuste!! nu när jag ändå har tråkig måste jag ta upp en grej som har irriterat mig så länge jag kan minnas och det är att folk tycker att man är en dåligt människa eller en dåligt person bara för att man röker -.- ok, det är mitt liv och ifall jag vill röka då gör jag det för det är ingen som hindrar mig förutom min morsa och om en person har lust för att röka gör det för att man vet själv att man skadar sig själv så man behöver inte andra som ska sitta och kommentera om de inte är nåt för mig......man gör det för att man vill punkt slut det var mer jag ville säga men jag orkar inte sitta och skriva en harry potter 9 eller nåt så göttnatt eller nej för ni kommer att få en till inlägg ifrån mig för att jag kan inte sova!
feel free to smoke!!!
bääästa bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0