tell the bitch to fall back..

shoo den här är min 5te inlägg dårå!!
jag har inget liv folk säger till mig gå lägg dig vad gör du upp bölibomba tog slut och då säger man att man väntar på repris men de förstår inte.
men nu ska jag leta efter nåt som man kan ta självmod med för jag har så fucking tråkigt att de kanske är roligt at döda sig själv ooh!! sverige är så fucking dööööd :O
och folk bombar min chatt och jag har bara lust att strippa någon av de ... men nu tar vi de lungt !!
sverige i mitt hjärta ouft ... jalla kommer blogga om 5 min igen så va beredda peace!!<3

Kommentarer
Postat av: Sandra Törn

Hej! Vill bara önska dig ett riktigt gott nytt år! :) Vad har du för mål med 2011? :)



Kram/Sandra



2010-12-31 @ 03:59:03
URL: http://www.mondoblog.se/sandratorn
Postat av: ELina

Gott nytt år! :D

2010-12-31 @ 12:13:37
URL: http://elinaryttbergs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0