those days're over honey

GODMORGON GODMORGON !!
vaknade nyss när mamma smällde igen dörren efter sig vad ska man göra åt saken.
är skiit trött idag måste bara gå och ta min energi så att jag blir på humör just nu.
Sitter och garvar åt folk på gud mitt liv kan vara rena komedin ibland och då måste man passa på och garva åt det.
Menar du seriöst, sitter och leker nåt du inte är på riktigt jag orkar inte med folk längre som ändrar personligheter hit och dit varför kan inte du bara vara dig själv och nej du kan inte alltid få som du vill och du ska fucking folk ha sitt eget liv också, så fort du inte får som du vill drar du upp allt och får den att låta negativ seriöst gå väx upp och hitta den riktiga dig sen kan vi snacka.
jag har fått nog på riktigt du hade din tid att bossa runt mig men inte nu längre för jag står på mina egna ben och tack vare mina närmaste vänner som väckte upp mig från mad drömmer och fick mig att inse vad som egentligen som pågick och lärde mig att säga emot och hjälpte mig att vara den jag är idag så vet du en sak du kan gå runt och leka fin och säga och bete dig som någon annan saker du inte är och gör men nu vet jag hur du är så försök inte äns få mig att tycka synd om dig för det ändå du som kommer att drunkna i dina egna lögner och jag hoppas att du verkligen vaknar upp en dag och inser sanningen och låter den sanna du komma ut en vacker dag!!
tvär det är så att min blogg har bildbrist så ni får det här gandi bilderna
med dåligt kvalite, bättre än inget visst??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0