baby on me

vaknade vid 8 tiden bara för att lämna min bror till skolan, som sakt börjar typ 13.00 tiden kan ni fatta hur skönt de skulle bli att sova till 12 eller nåt :)
men när jag gick de snöade som fan att jag inte kunde se nåt och över de var det tågproblem och fick tränga in oss som sil i en burk!
men nu är jag hemma och ska snart fixa mig för att dra till vårdcentralen ch det bästa är att jag inte vet vilken tid och jag försökte ringa men de svarar ju inte :(
men nu ska jag hoppa in i duschen och vara där i ungefär 30 min!!
men idag är det ju "JULSHOWEN" omg va nervös man blir men de kommer att gå bra.
men jag berättar mer om de imorgon men just nu måste jag verkligen skynda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0