läs ifall du orkar läsa ..

shoooz älsklingar !!
det va länge sen jag blogg och de förklarar varför alla mina söta läsare har taggat :(
så tråkigt men vad kan man göra åt saken:(
iallafall jag och älsklingen har varit tillsammans i exakt 2 månader och 1 dag och de va ju igår så vi gick på bio
och jag vet att ni vill veta vilken film men vi gjorde vår egen film ...nej men den heter "due date" så jävla skön!!
sen åt vi mat eller nej vänta vi beställde biljetterna först sen gick vi och åt för att vi skulle ju ändå vara tvungna att vänta tills filmen skulle börja och det var ju efter 2 timmat eller nåt sånt sen tog vi en promenad och satte och pratade blablabla ....... sen kom jag hem sov åt sen precis när jag skulle sova ringer my boo och vill snacka lite och de sista jag kommer ihåg va att han läste nåt för mig från en hemsida och när jag vakna på morgonen så var min lur stängt.fick reda på att vi båda hade däckat men riktigt inte vem som stängde av den :(
men sen kollade jag på kl och de typ 9 och något sen fick jag ringa beri med hem tel och det lär min mamma döda mig för ! men sen sa hon att hon inte var i skolan och vi började typ 8.30 men jag hade ingen stress , platade mitt hår fixade mig (hade bara mascara och de räknas verkligen inte som om man har fixat sig) sen fick jag sitta framför datan drack te .. de va en chill morgon sen tagga jag till skolan och när jag väl var där sa de att vi hade mat och jag åt och åt och åt nää men taggade precis efter sate där nere och däcka gick till engelska lektionen fast taggade ut sen, tror att vi slutade då eller jag vet inte jag gick ut iallafall.
Sen kom beri när vi slutade och hon ville äta men matsalen var stängt så vi taggade hem till mig chillade åt min mammas mat som beri tycks gilla även om den är stark!!
sen laddade vi ner två filmer och började kolla på "easy A" och jag däcka som vanligt var otroligt trött var jag idag men senare tog jag upp min mobil och då stog de "VART ÄR DU?" av älsklingen och jag hade ju helt glömt bort att jag skulle träffa han men sen fick jag stressa fram mig och beri till slussen.
trode att han skulle vara sur så öppnade min mun först och bablade som fan men han var inte sur eller lite måste han väl vara!!
sen gjorde vi lite buzness och sen hände det något gullliiigt !!!!!!
han sa att han hade nåt i väskan som var min från igår och sa att jag skulle kolla och jag blev så där vaaaaahh!!
sen när jag kollade så fanns min present dääär (OOOH SÅ GULLLIGT HAN VA )  vi hade snackat om att han inte skulle köpa nåt men han gjorde det ändå!!
sen var det buzness buzness senare gick jag hem!!
och nu har jag skiit ont i magen att jag knappt kan röra mig :O
ska gå röka vp nu så peace älsklingar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0