Dec. 24, 2010

älsklingar kom hem för ett tag sen och det har varit en jobbig dag idag men presenter hit och dit sen firade jul som vanligt fick presenter hit och dit men sen fick jag ut och träffa älsklingarna så glad men sen fick man tagga hem sen till grabbarna som väntar på  min goda cafe men iaf fick snacka lite kort med älsklingen oxå för jag inte var på humör men sen kännde jag mig taskigt för jag ut ut allt på honom så fick ringa om och snacka med han hittills och vi snackade i typ 4 timmar <3<3
men sen började han däcka och på andra sidan man kan inte sova hem hos mig idag för att det är skrik och musik och allt .... men sen fick jag sitta och berätta mitt livs historia till honom och sen började babla om personliga saker för jag trodde att han sov men han gjorde inte det :(

Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg!

sv: härligt ^^ jo min va helt okej faktiskt :D

aw, tack :D <3

2010-12-25 @ 12:44:04
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0