me and my girlfriends ...

shosan det bar kärlek den !!
nej men det var en seg dag idag och jag orkade inte röra på mig, så smsade beri på morgonen och sa att jag ville bara chilla hemma men det finns alltid en inbjudare så det klart att älskling bjöd in sig själv hem hos mig och vi chillade brotades lite(han knäckte hela mig otalt men jag vann till slut)
men nu väntar jag tills mamma kommer hem och lägger mat på bordet tills ska jag blogga och leka med den här webb kameran mamma köpte igår, den verka vara skiit dålig :(
men imorgon blir det hafle med mina tjejor för min söta marockan fyllde år vi firar den typ imorgon och vill bara säga grattiiz igen sötsak!!
fråga inte vad vi ska göra sägerbara en sak "HAFFLE"  förklara allt.
men nu ska jag leta efter några bilder som ni ska få så att ni sluta klaga på att min blogg har bildbrist:(
knas med tjerna men nu måste jag gå ladda min kamera för vi behöver ta bild tro mig
min blogg kmr vara fylld med bilder (det säger jag bara) aah..!!
och nu lämna mig -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0