what a wonderful life

shoo my name is lidia montana!!!
okey,det räcken med leken och nu ska vi vara helt seriösa och berätta vad som händer imorgon1!
1, ska fixa huset och bjuda in hela Stockholm hem hos mig
2,ha de kul lala runt nej men fira som man bruka göra
3,kanske dra till slussen (mamma sa det, vet inte varför)
4,träffa älsklingen någonstans
5, komma hem ha de mysig med mitt livs kärlek sen så sover vi :)
okey nu är det så att exakt alla kommer dricka nu när det är nyårs-afton säger inte att ni inte ska säger bara drick försiktigt man lever ju bara en gång,festa loss gör det ni ska så länge ni inte dör :(
latade mig hela dagen idag orkade inte äns laga mat för jag var lite sjuk så bad mamma att komma hem med pizza och den var inte god(den hade lök och jag vet inte vad, de äkligaste dressing grejen :O)
men nu sitter jag här.. klänninglös :O var så lat så gick inte ut idag så ingen klänning till nyårsafton asso oooh-.-

men  nu ska jag sitta och fixa mitt hår(orkar inte) så ska bara sitta och mysa med min gulliga mamma som kan vara världen jobbigaste morsa ibland:)
men big love ändå!!
tony montana svarade nyss och hade varit sur på han ringde typ 100 gången sen han svara inte han var tvungen med att ni vet med sin kompis ...say godbay to my little blogg...booom...booom...booom peace!!
känner att det har varit för många bildlösa inlägg så tur att man hitta någar bilder iaf!<3

Kommentarer
Postat av: Ramon Santiago Gonzalez

Hej tung blogg;) kolla in min blogg jag är ny här på blogg.se www.mulattboy.blogg.se



Kärlek & Respekt!

2010-12-31 @ 00:15:47
URL: http://mulattboy.blogg.se/
Postat av: Ramon Santiago Gonzalez

haha så söt, har precis börjat :D <3

2010-12-31 @ 00:30:59
URL: http://mulattboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0