what would you do?

godmorgon på er!
vaknade nyss och öppnade min drog så klart datan och jag vill bara säga förlåt för en dålig inlägg igår men så händer det när problem läggs på problem och man vet riktigt inte vad man ska göra förutom att skriva ut allt som finns på hjärtat.
det händer så mycket här hemma som jag försöker ignorera men det går inte när de sitter på näsan på en.
Jag har varit inne i mitt rum så länge jag kan minnas inte för att halva min kropp är förlamad och är förskyld och andas dåligt ..för det finns  många saker som jag inte kan ta upp på bloggen men nu slipper vi där och hoppar in på vad som händer idag(städa hela fucking huset och tvätta)
blir ingen utgång idag nej ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0