PUT ON A SMILE ON MY FACE..

VART SKA JAG BÖRJA..
JO DE VA SÅ ATT JAG SKULLE RULLA NER TILL SOLNA (FESTEN)
FUCKA UR MED ÄLSKLINGEN MEN MEN DE MÅSTE ALLTID VARA NÅT VISST(EXAKT ALLTID)
MEN DE VA BARA KNAS HEMMA TELEFON HIT OCH DIT TILL SLUT ( SITTER JAG HÄR HEMMA)
ORKAR INTE BERÄTTA VAD SOM HAR HÄNT MEN NU SITTER JAG HEMMA MED MIN CHOCKLAD SOM TRÖST!!
MAMMA HÅLLER PÅ LAGA MAT (HMM SÅ GOTT)
MEN JALLA IMORGON ÄR DE FEST HEMMA HOS MIG(PUUFT)
SEN TRÄFFAR JAG ÄNTLIGEN DEN ENDA PERSONEN SOM GÖR MIG PÅ HUMÖR(SÖNDAG)
LOVE LIDIA !!!
HAND IN HAND WE STICKS AS ONE!!<3<3

Kommentarer
Postat av: lidde

Hej!

Måste bara fråga xD Heter du Lidia på riktigt? För asså jag heter det och jag trodde typ att jag var den enda i Sverige som hette det och jag såg din kommentar på kissies blogg och blev lite chockad bara xD Kul om jag skulle få ett svar :D

2010-11-26 @ 17:57:08
URL: http://liddepetkovski.blogg.se/
Postat av: Emma

Kikar in och önskar dig en trevlig lördag! :)

2010-11-27 @ 09:32:37
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0