A real man doesn't love a million girls, he loves one girl in million ways

godmorgon älsklingar <3
vaknade för ett tag efter att ha somnat så tidigt igår sov vid fem tiden så trött va jag :(
men ska beräta om idag jäni jag ska chilla ute med beri idag har ingen anning om va vi ska hitta på för nåt men jag ska ändå ut orka vara hemma så länge !!
men ringde till vårdcentralen nyss oxå så att jag bokar tid till imorgon eller nåt för mina utslag har blivit värre och de gör ont & ingen har sett såna utslag på hela kroppen :(
men nu ska jag äta frukost och tvätta mitt ansikte och sånt just på tal om ansikte min har ju blivit helt förstörd måste verklingen ta hand om de :O
men jalla peace !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0