knas dag ..

shooo älsklingar
ni undrar säker vart jag har tagit vägen med det va så att igår vaknade tjock tidigt och taggade till beri på morgoen
och jag chilla med henne ute hit&dit och då fick jag de här med att sova över i huvudet så jag typ fråga mamma och jag fick så vi hade det knas tog en promenad ute i skogen stutsa hit 6 dit i underlandet men sen gick vi hem till henne rökte vatten pipa på balkongen chill som fän sen var körde vi fia men jag lär henne "VINNA" ni vet sen klockan blev typrunt tre sen jag somna från ingenstans men sen på morgonen vaknade jag av att någon satt och hoppa på mig walla sen vi chilla ute lite sen fick skynda mig hem för mamma terrar min lur med sms sen nu jag får ut när alla ska hem tjock synd !!
men imorgon blir det ännu en utgång för igår & idag det va knäääs men imorgon det ska bli kaooooozz !!
hahaha älskar kaooooz bilder !1<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0