lär dig vad ordet kärlek innebär innan du säger jag älskar dig

shooo mina herrar i mina damer !!
jo sitter här och chillar mitt hjärta slår fortare av en anledning måste äta min godis som mamma köper varje dag för att göra mig fet eller nåt mysko men iaf sitter och lyssnar på värsta hype låten så jag blir så dära hype föstår ni..
men annars sitter jag här och äter godis och funderar på att röra asrlet mot köket och äta nåt annat som är nytigare än godis för jag har hål i tänderna annars de blir den kaoooz men iaf ska be min bror fixa mat för han ska bli cock när han blir stor .. de har jag sagt men jallla vi hörs imorgon bitti om jag inte nu sover och slänger ett inlägg hit & dit <3<3
fjortiiiz tider !!
har inga ord !!
goda tider..
fortfarande tider !!
...
saknar
saknar mitt hååår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0