påsk lov

shooz va händer yaa ?
kom hem jätte sent igår för jag och tony gick och bowlade på kvällen och så gick vi runt hela stockholm <3men senare åkte vi hem jag däcka direkt och fick vakna 7 då som vanligt och drog till skolan chillade med beriih sen gick vi in till klassen blev indelad i grubben och jobbade så hela dagen är stolt över älgarna som jag rita jag kan var för duktig ibland.
njöt av solen och nu sitter jag här dukar musiken på hög nivå och i love it !!
har den här sommarkännslan att bara gå till stranden med min vattepipa som jag ska köpa snart sen ligga där i solen själv och bara chilla !!
men nu väntar jag på elyas han ska komma förbi för att hämta en sak härifrån och älsklingen är på väg oxå och jag ska chilla framför tven eller jag vill ut nu nu !!!
ska färga om mitt hår typ så här :)
jalla glad påsk ***, ska ha kul på påsk orkar inte slösa bort en ända sekund utan att ha kul lev livet walla!!
du kommer få ångra dig sen så gå ut och hitta på något <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0