ta mig tbx

ska börja rulla ut nu ska hem till beri och chilla sen ska vi kampa runt stockholm ni vet hur vi är !!
satte och kollade på min gamla blogg och ajg har helt och hållet förändrats har mognat eller jag vet inte
för de känns som om jag var en kaxig brud som svärde åt onödiga saker jag gör ju det fortfarande men jag skriver inte de i blogen och jag vet inte vill typ att allt ska vara som för !!
men iaf ska hoppa in i dushen sen äta sen ut sen aah skriver mer sen så peace !!
ethiopien (awasa)
mamma + kameler
solnedgången !!
på väg till diredawa
och så säljer de kol
hmm ica kanske !!
hmm
resten får ni typ en annan gång <3
bilderna är tagna av moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0