And I'ma keep it real till I D.I.E.

shoooo krigade för att komma bort från min säng för har världens huvudvärk!!
vaknade och satte på en hype låt så jag kunde typ bl lite hype behöver energi all min energi bara förvann!!
ska bara äta och chilla framför tven tills mamma kommer hem sen vi får se vad vi ska hitta på för mamma är som min solsken hon får mig på bättre humör och ger mig energi på en och samma gång <3
men vaknade och tagga till vårdcentralen i morse och de visste inte var de var men de gav mig en behandling grej hoppas bara att det funkar mamma ska komma hem med den, shit var svullna mina ögon var katastroft  men ska börja städa huset men den energin jag har kvar... men jalla ska fixa några korvar fixa mig sen vänta på mamma !
Håll min hand...
lämna mig aldrig,
det var alldeles för kallt 
ensam, alldeles för tomt.
Håll min hand...
stanna här och håll mig i din famn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0