take me away

godmorgon älsklingar !!
vaknade för nån minut sen och älsklingen sover fortfarande och ina bröder vandrar och undersöker huset upp & ner.
men iaf tänkte slänga ett inlägg snabbt ifall jag inte hinner göra det sen men ska kanske chilla med alex för fick inte ut igår & sen träffar jag beri och shishi kansker kommer senare sen vi ska bara chilla ute <3
men juste det har varit en konstigt dag igår mamma kom hem sen så lagade vi mat sen vi satte och chilla och kolla på en fett bra film det var bara en relaxetion time men vi får se hur jag kmr ha de idag för har inte orkat gå ut på typ 2 dagar så idag måste jag ut hem ifrån så jag inte ångrar mig sen <3
som ni ser är jag på gött humour idag för min älskling vet hur man göra mig glad .. GODIIIIIIIIIS... men min söta bror är oxå här så jävla happy ska ta ut han på gården ett tag oxå !!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0