love in my mind

shooo älsklingar nu har jag äntligen öppnat min blogg för ni vet jag har lust för det lämna mig !
idag är det valborg och jag orkar inte gå ut så jag ska till beriih och vi ska chilla antagligen eller jag vet inte walla <3
men de har inte hänt nåt de här senaste dagarna har varit i skolan och luffat älsklingen gick nyss här ifrån :)
nu ska jag bara fixa mig och kolla upp itt öga för den är så fucked up :(
har ont , får tårar från ingenstans men nu ska jag hoppa in i dushen efter jag har gått ner för alla trappor :(
men men va säger man gott valborgs dag eller fuck vet jag nåt sånt !!
jag och älsklingen misshandlade varandra igår .... <3
men men nu måste jag dra det är äckligt väder hatar !!!!!!11
beriiih
är jag inte bara för fiiin
outfit kmr ej ihåg vilken dag
katastrof bild
men det räcker peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0